Ποια είναι τα οφέλη από το χαρουπάλευρο; Πού χρησιμοποιείται το χαρουπάλευρο;

Το χαρούπι είναι πράσινο στο πρώτο στάδιο, γίνεται καφέ καθώς ωριμάζει. Τα κοχύλια χρησιμοποιούνται στην παραγωγή χαρουπάλευρου. Μετά το ψήσιμο, αλέθεται εύκολα σε σκόνη. Αυτό το αλεύρι χρησιμοποιείται συχνά σε επιδόρπια και αρτοσκευάσματα. Έχει παρόμοιο χρώμα και γεύση με το αλεύρι κακάο. Αποτελείται από 40% ζάχαρη, 35% άμυλο και 7% πρωτεΐνη. Όπως το χαρούπι, το αλεύρι είναι επίσης πολύ ωφέλιμο για την υγεία. Χρησιμοποιείται ιδιαίτερα για συνταγές που μπορούν να καταστείλουν τη γλυκιά ανάγκη των ατόμων που κάνουν δίαιτα χωρίς να καταναλώνουν θερμίδες.

Ποια είναι τα οφέλη από το χαρουπάλευρο;

  • Το χαρουπάλευρο χαρακτηρίζεται από περιεκτικότητα σε σάκχαρα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (GI = 15). Αυτό μπορεί να είναι ευεργετικό για όσους θέλουν να μειώσουν την κατανάλωση ζάχαρης ή για εκείνους με διαβήτη. Επιπλέον, χάρη στις ίνες που περιέχει, μειώνει σημαντικά την απορρόφηση της ζάχαρης.
  • Βοηθά στη μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερόλης. Έχει λιπίδια που δρουν στα τριγλυκερίδια και τη χοληστερόλη. Η σκόνη χαρουπιού μειώνει τα επίπεδα της LDL στο αίμα.
  • Αυτό το αλεύρι, που είναι πηγή πολυφαινολών, προστατεύει από καρδιαγγειακές παθήσεις. Μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού και καρδιακής προσβολής.
  • Η περιεκτικότητα σε λιπαρά στο χαρουπάλευρο είναι σχεδόν μηδενική. Υπό αυτή την έννοια, είναι μια τροφή από την οποία μπορούν να επωφεληθούν όσοι θέλουν να χάσουν βάρος.
  • Όταν το σώμα εκτίθεται σε περίσσεια νατρίου, εμφανίζονται προβλήματα αρτηριακής πίεσης, καρδιακής προσβολής, εγκεφαλικού και νεφρού. Το χαρουπάλευρο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Μπορεί εύκολα να το καταναλώσουν όσοι έχουν αυτές τις ασθένειες.
  • Η επαρκής ημερήσια πρόσληψη ασβεστίου είναι απαραίτητη για γερά δόντια και οστά. Ταυτόχρονα, αυτό το ορυκτό είναι σημαντικό για υγιείς μύες, νευρικό σύστημα και καρδιά. Το χαρουπάλευρο έχει υψηλά επίπεδα ασβεστίου.
  • Χάρη στις ίνες που περιέχει, προλαμβάνει την εντερική τεμπελιά. Λειτουργεί τακτικά το πεπτικό σύστημα. Επίσης σε κρατάει χορτάτη και σε κάνει να χάσεις κιλά.
  • Η γλουτένη, μια πρωτεΐνη, βρίσκεται στο σιτάρι, το κριθάρι και τη σίκαλη. Αλλά για μερικούς, η γλουτένη μπορεί να είναι επιβλαβής. Αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό και το πεπτικό σύστημα. Ο μεγαλύτερος εχθρός αυτής της ασθένειας, που ονομάζεται κοιλιοκάκη, είναι η γλουτένη. Το χαρουπάλευρο, από την άλλη, δεν περιέχει γλουτένη και συνιστάται για χρήση από άτομα με αυτή τη διαταραχή.

Πού χρησιμοποιείται το χαρουπάλευρο;

Το βιολογικό χαρουπάλευρο χρησιμοποιείται στην παρασκευή γλυκών όπως και η σκόνη κακάο. Προσθέτει μια ξεχωριστή γεύση χάρη στην καραμελωμένη γεύση του. Μπορείτε να προσθέσετε χαρουπάλευρο σε συνταγές για μπισκότα, κέικ και κρέμα ζαχαροπλαστικής. Ταιριάζει τέλεια με ροφήματα γάλακτος. Όπως ακριβώς προετοιμάζετε τη ζεστή σοκολάτα, μπορείτε να προσθέσετε χαρουπάλευρο στο γάλα και να το πιείτε. Μπορείτε να το προσθέσετε στο milkshake, το οποίο είναι ένα από τα πιο αγαπημένα ροφήματα των καλοκαιρινών μηνών. Είναι εξαιρετικά υγιεινό και νόστιμο.

Πόσο χαρουπάλευρο πρέπει να καταναλώνεται την ημέρα;

Το χαρουπάλευρο περιέχει νάτριο, ασβέστιο, φυτικές ίνες, μαγνήσιο, ριβοφλαβίνη, σίδηρο, κάλιο, νιασίνη και ζάχαρη. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος στην κατανάλωση αυτού του αλευριού, που έχει πολλά οφέλη, αρκεί να μην το παρακάνουμε. Για τους ενήλικες αρκούν 20 γρ χαρουπάλευρο την ημέρα. Η ποσότητα αυτή μειώνεται στα 15 γραμμάρια στα παιδιά. Ωστόσο, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει ανεπιθύμητα αποτελέσματα σε ορισμένους ασθενείς. Μπορεί να εγκυμονεί κινδύνους ειδικά για υψηλή χοληστερόλη, παλινδρόμηση, διαβήτη, αναιμία και έγκυες γυναίκες.

Τι να κάνετε με το χαρουπάλευρο;

Το χαρουπάλευρο είναι μια θρεπτική τροφή. Είναι γεμάτο με φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και μέταλλα. Είναι ευεργετικό για την υγεία και παρέχει καλή κάλυψη των συνιστώμενων ημερήσιων αναγκών. Όσον αφορά τις φυτικές ίνες, το χαρουπάλευρο είναι το νούμερο ένα. Είναι λοιπόν ιδανικό για διαιτητικές συνταγές. Είναι κατάλληλο για επιδόρπια και ποτά όπου χρησιμοποιείται πολύ το κακάο, όπως μους, πουτίγκα, τιραμισού, smoothies.

Πώς παρασκευάζεται το χαρουπάλευρο;

Τα ώριμα χαρούπια διαχωρίζονται από τους σπόρους τους. Η γεύση ενισχύεται με το ψήσιμο των φλοιών. Στη συνέχεια, τα ψητά κελύφη χαρουπιών περνούν από τη διαδικασία λείανσης. Αφού γίνει αλεύρι, είναι έτοιμο για χρήση. Η σκόνη χαρουπιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί αραιωμένη, θερμαινόμενη ή ωμή. Είναι μια καλή εναλλακτική για όσους είναι αλλεργικοί στο κακάο και τη γλουτένη.

Kiriakos Marallis

"Ερασιτέχνης ταραχοποιός. Μουσική πρωτοπόρος. Απόλυτος μπυραρολικός. Φανατικός της τηλεόρασης. Φανατικός του κακού φαγητού."

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.